Tuesday, January 23, 2007

Spaghetti och köttfärssås!

Det är en god matträtt eller hur? Jag älskar det! Den god köttfärssåsen, och den långa spaghettin, jusd det! Den är lång och det skalla så också vara. Ni skall inte äta spaghetti med gaffel och kniv, inte, inte! Det borde vara förbjudet, om jag blir diktator så ska jag förbjuda all blandning med kniv och spaghetti.
Spaghett äts med gaffel och sked, just det! Sked! gaffeln och skeden gör en mycket senusuell dans med spaghetti, och för ner den i magen. Ni ser ut som jävla dagisbarn som äter så!!! En annan sak, ha aldrig på ketchup på eran jävla köttfärsså!! Ni ser så jävla vidriga och onda ut när ni gör det. Jag vet att typ hälften av alla er svin som läser min blogg äter med kniv och sprutar på ketchup över hela delikatessen.

Ni är ett gäng ärkesvin!

2 comments:

Anonymous said...

Il italiano har talat (not)

Anonymous said...

hallå? Ketchup råkar vara en ingrediens i en halv miljon utav ca 1miljon olika recept som finns på SoK, så varför inte krydda mer?
/dennis