Sunday, January 14, 2007

Om inte Schulman tar tag i det så gör jag det


Jag krävde ett hat-inlägg mot Peter på Alex Schulmans blogg, han sa att han skulle fixa det. Jag satte upp en deadline åt Alex senast lördag (läs igår) ska det var uppe. Om ni går in på hans dagbok så finns det inte ett smack åt det. Som gentleman han hävdar sig vara, så tycker jag han skulle slängt upp det inlägget. Så jag tar sakerna i egna händer:
Far åt helvete Peter Jihde
Du är en vidrig männsika Peter, jag hört att du agerar som gestapo under sändningarna mot dina kollegor. Flera har kommit till mig och jag har fått tröstat dom. Allt på grund av dig! Mår du bra av att alltid synas och ta för dig, är det ingen annan som ska ha en bit av kakan? Varför, varför? Det största frågetecknet någonsin, vad fan gör du på senaste om slaget av herrtidningen KING? Du är ju ful, du har alltid ställt upp med en frisyr som bärs upp av människor från psykhem!
Hur tänkte KING? Eller gick du bara in och körde över redaktionen som en ångvält och skrek att du vill vara med på framsidan? Världen är inte din lilla leksak Peter, jag tycker du ska låta oss vara ifred. När du ändå är i farten så kan du fara åt helvete.

No comments: