Wednesday, January 10, 2007

Penisar


Skulle precis skriva ett inlägg om, roadtriphollandgänget men Philip drog ut sladden.
För mycket uppmärksamhet har dom fått, tyckte han.

Jag ska istället skriva här om det manliga könet.
Anders på jobbet kallar sin för Åke, Philip stolsterar glatt att den lille heter Golje. Min heter Goliat, jag tycker det är coolt för jag heter David.

En grej som jag hatar, är att alla killar har en penis som är minst 17 cm. Iallafall om man frågar dom. Tjejerna i sverige måste vara helt överlyckliga, det finns inte en enda penis som är under genomsnittet. Alla är över medium. Hur kan det vara så??
Min tes är att alla ljuger om sin längd, det är vidrigt.
En liten kuk är typ en penis ca 18 cm. Iallafall om man pratar med killarna. Vissa tjejer har berättar om penisar på ynka 12 cm!? Vad fan är det? Det finns ju inte, det vet ju alla. En penis på 12 cm är en legend som inte existerar, en myt bara.
Varför ljuger männen om längden? Det är kvinnornas fel som sätter sådan sexuelpress på männen. Så ni vet tjejer har jag 20 cm.

2 comments:

Anonymous said...

Tråkigt att du inte skrev inlägget ;)

Anonymous said...

kul att du kallar din kuk för samma namn som min mormors gamla dörrmatta till "hund"..

tänk på den nästa gång Goliat kliver in i hallen..^^

/sune.