Friday, January 12, 2007

En helt normal bild på Moneybrother eller?


Moneybrother från i Onsdags, visst är han snygg och cool? Ja det tycker jag med, fram tills nu! Kolla riktigt noga på bilden, är han fortfarande snygg och cool, om han är det så är ni antagligen blinda. Se på hans högra axel så höger det något mycket vidrigt där, något som töntar och folk i dårhus brukar använda. En ryggsäck! Varför har du på dig den? Du var ju så jävla cool och snygg, men nu är du en tönt. Jag kan tyvärr inte se upp till någon som har en ryggsäck som hjälpmedel. Anders "Moneybrother" Wendin om du läser detta så ska du veta att du har vänt min värld totalt upp och ner i skrivande stund. Jag säger upp allt som har med dig och göra, tar bort alla bilder från konserter och tar bort din musik från min IPOD. Du skall bort från mitt liv, adjö!

No comments: