Wednesday, January 10, 2007

Filmsamlingen

Har jag berättat om min och min broders filmsamling??
Tänkte väl det, iallafal vi har över 300 köpta dvd-filmer tillsammans, det är kul. Adam har dock massa skitfilmer.

..............


Igår var det ett jävla kaos, jag ensam satte hela fotbollssverige och silly season i en rejäl gungning. Vad det handlar om kan jag tyvärr inte dementera om än. Återkommer när stormen lugnat ner sig om detta. Vill påpeka att jag slog nytt rekord på antal unika besökare igår, 679 st. Ja det är sant, jävligt grymt.

.........

Dagens missfoster måste vara ryggsäcken. Jag vet inte ett fulare sätt att bära runt på sina jävla grejer, hur tänker människor. Hur kan man förnedra sig själv med ett sådant missfoster hängandes på ryggen.
FAKTA: Det finns inga ryggsäckar som är snygga! Om någon av er läsare använder en ryggsäck, så skall den helst elimineras och inte existera efter du läst detta. Grunden till all ondska är ryggsäcken.

1 comment:

Anonymous said...

ryggsäckar är fan ett jävla sattyg, var säkert någon hurtig som upfann den, typ gustav vasa. Fan vad äckligt.