Tuesday, January 9, 2007

Rocken är tillbaka!!

Ja det är den! Kom till Laroy igen i lördags, frågade efter rocken och beskrev den. Dom ringer upp till garderoben och bekräftar att dom har rocken. Under tiden jag står och väntar kommer det en ful 30-åring som också slarva bort sin rock. Hans beskrivning var misstänksamt lik min. Det visade sig också att rocken inte var min utan det var hans. Jag sa till honom att jag hatar han jävligt mycket just nu och kan tyvärr inte glädja mig åt ditt fynd.
Dock så efter mycket prat och rockjakt, så hitta dom också den med min halsduk.
Härligt!!

----------

Dagens mest efterblivna morgonssamtal ägde rum igår. Philip ringer alltid mig kl 07.50 prick, och befinner sig alltid på kungsgatan när samtalet äger rum. Philip är alltid i tid och jag är alltid sen. Som längst har jag vart i slussen, nu var jag vid skurubron
Philip:Godmorgon
Jag: Godmorgon
Philip: Var är du?
Jag: Skurubron, hhöhöhö (ett mycket efterblivit morgonskratt som man normalt åker in i dårhus för)
Philip: Höhöhö (upprepar skrattet)
David: Höhöhöhö
Philip: HÖÖHÖHÖHÖH
Jag inser hur efterblivet det är och slänger bara på telefonoen...


------

No comments: