Saturday, January 6, 2007

En galen fredag

Igår var det utgång, N see Bar var först ut. Nog Stockholms bästa förkrökställe, underbar personal, skönt folk och vettiga priser. Nåväl mycket dricka blev, styrde sen våra välformade fötter mot Laroy. Grymt drag, kvällens alla härliga stunder kom i skymundan. Jag hade tappat lappen till garderoben, och någon genom ond unge tog för sig på dansgolvet och plockade upp min lapp. Tog det han fick för lappen, alltså en rock och en halsduk. Linus var snäll och lånade ut sin ûberexslusiva tröja till mig. Den är skitcool, det är en portugisisk konstnär som gjort tröjan, den finns i endast 10 exemplar över hela världen. Jag gillar exklusiva kläder, när jag berättar för Victor vad jag köpt så säger jag inte hur mycket den kosta eller hur den ser ut först. Jag berättar det som är mest intressant, hur limiterad den är.
Han tycker jag är en jubelidiot som tänker på sånt. Men det är jävligt kul och ha på sig ett par jeans, eller en tröja som man vet till 100 % att man aldrig kommer stötta på någon människa som har en likadan. Inte för att dom är fula, utan för att dom är limiterade.

Var va vi? Just d! Ungjäveln. Ungjäveln sitter säkert någonstans nu och ler genomont mot alla människor.
Om du läser
Tack på förhand!

2 comments:

Anonymous said...

hahaha asså du är ju lätt sämt i typ världen

Anonymous said...

Klockren fredag!!