Friday, January 12, 2007

Skinka

Jag älskar skinka, har lärt mig att dyrka det.
Jag tycker synd om alla muslimer som vägrar äta det för någon dåre i skägg för flera 1000 år sedan sa att det inte var gott. Vissa har mycket att säga till om, han har fått ett helt folkslag att aldrig äta bacon, röktskinka, och massa annat gott från grisen. Han tyckte grisen var vidrig som böka runt i skit och var allmänt grisig. Vi från europa har inte någon tok som säger att skinka är äcklig, iallafall som vi inte lyssnar på. Muslimer måste äta något som vi tycker är vidrigt, för den ekvationen går ihop för mig, kan det vara bajs?

1 comment:

Anonymous said...

Jag tycker synd om alla muslimer som vägrar äta det för någon dåre i skägg för flera 1000 år sedan sa att det inte var gott.

haha, du är sjuk :D haha

/sune