Sunday, January 28, 2007

FREDAGEN


Fredag 26/1:
Utgång var det på menyn med Joe, drog först till en klädaffär vid Norra Real där det var någon slags undergroundfest. Drog några bärs och drog vidare mot N`see bar. Vi la märke till att du var hur mycket 17-åringar där som helst. Det var helt omöjligt att dessa var över 18. Vi drog ner till Laroy, det var kul efter stängning så var det White room som gällde. Det är här det riktigt störda börjar. Jag står och pratar med min fd chef Martin och då kommer en kille och nyper mig stjärten, jag hoppar till och kollar bakåt då är det Vladde som kladdar på en. Han var dock mest på Joe under hela kvällen. Han hängde och klängde hela tiden. Jag och Joe tyckte det mest var kul för att han va så jävla gay. Ni som inte vem vem detta är så är det en riktig "nattklubbshora" han är nog ute 5 gånger i veckan och alla vet vem det är. Han hänger också ALLTID med "Greven". Det blev dock sedan lite obehagligt inte för att var bög utan att han nästan var galen och psykopatisk. När vi drog därifrån så följde vi några bekanta ner till Grev Turegatan (alltså ca 1 km att gå). Vi kommer ner dit och vänder mot MAX, vi skrattade nu åt hur gay han va och störda han var. Helt plötsligt ser vi en skalle sticka ut vid klädaffär, skallen skriker "HEJ GRABBAR!", då har Vladde fölt efter oss hela vägen ner helt ensam, han frågar då vart vi ska, Hem svarar vi. "FEL! Ni ska hem till mig" skanderar han. Tack men nej tack.

Det roliga är att han förföljde oss helt ensam och gömmer sig först och hoppar fram som gubben i lådan och låtsas vara överraskad.

No comments: