Sunday, January 21, 2007

Äckliga ställen

Stockholm är fullt av vidriga nattklubbar, frågan är inte om Soft bar tar hem priset? Jag besökte stället igår, det första jag la märke till hur mycket det luktade fjärt och svett. Det var någon slags fisorgie där säkert Adenskog hade stortrivits. Om ni inte vet det så har Adenskog alltid jävligt ont i magen för han går runt och håller inne fisarna, när han gör höga ljud typ sjunger eller något liknande, det är för överrösta sina fisar. Så detta var Adenskogs Mekka!
Jag står och tar en vidrig fatöl och pratar med Fredrik Erlandsson, helt plötsligt kommer en vakt fram till mig.
Vakten Du är för full du ska ut!
JagHmm nee jag kom precis...
Vakten Du kan inte en stå upp
JagSkojar du? Du måste skämta
Vakten Nej, du är för full, drick upp ölen
Jag Så du slänger ut mig?
Vakten Nej, jag ber dig att lämna lokalen
Jag Jaha okej, ne det tänker jag inte göra, du får försöka släppa ut mig
En annan vaktNej, det är fel kille, han där borta är det? (Så var det någon jude som låg och kräla på golvet)
Jag Vad säger man?
Vakten Förlåt, jag är ledsen

Det bör tillägas att jag var nykter, och han var en jubelidiot, kvällen forsatte på detta inslag. Jag har ALDRIG sett så många feta tjejer på ett och samma ställe!

Så jag sätter upp ett varningens finger för detta grymt äckliga ställe Soft bar

1 comment:

Anonymous said...

Men du gillar ju fula, feta tjejer?