Thursday, January 18, 2007

Mina 3 senaste sms/mms

1. Philip Adenskog:
Mr Buffalo is back!
Analys
Han menar då om en tjej på jobbets pojkvän som har någon den fulaste klädstilen man kan ha. Loddare/buffaloskor. Han är en jävla idiot och borde avrättas, Philip också.

2. Joe Hed
Hej David! Jag sitter här och bajsar och kom och tänka på dig.
Analys
Det är vidrigt, sinnesjukt och jag kan inte sluta tänka på vad han egentligen menar. Vad vill Joe med detta? Skiter jag ofta, är han fanatiker till analsex med killar? Jag vet inte.....

3. Camilla Högström
Trist att du hör av dig så sent, nu kan inte vi ses.
Analys
Jag ringde henne kl 11.00 på morgonen, hon skulle iväg kl 15.00. Jag blir trött ibland....

1 comment:

Anonymous said...

Täkte bara påminna om att du skulle ta bort mitt namn från det där..please!

Vi hörs! /Joe