Wednesday, January 3, 2007

Inte för att låta fördomsfull och rasistisk

Det jobbigaste som finns det asiatiska kvinnor, som pratar svenska eller engelska. Det skall också var över 50 bast. Dessa underliga människor kan inte prata, det är som dom har typ morötter i käften.
Ringde upp en tant nu på jobbet som kom från kina. Hon förstod inget och sa inget. Hon ägde en resebyrå med sin man och jag ville förstås prata med han. Jag försökte förklara att jag vill prata med hennes man. Efter mycket om och men, så fick jag till slut ut ur henne att han inte var anträffbar. Här börjar idioten svamla.
Jag: Då återkommer jag.
Hon: Vill du åka med oss?
Jag: Nej, jag återkommer och pratar med din man.
Hon: Bra! Vi har jättejätte bra priser till Kina.
Jag: Jag vill inte åka till Kina, jag vi......
Hon(avbryter mig): Du måste se kinesiska muren
Jag: Vad fan, jag vill bara prata med din man.
Hon: Va? Jag förstår inte? Peking?
Jag: Glöm det, hejdå

No comments: