Friday, January 12, 2007

Galen brud

Sitter och flummar runt på lite bloggar hittar denna blogg, jävligt skrämmande inlägg från en viss Jossan när hon sammanfattar sitt liv.

jag.kind of.
det finns väldigt mycket som många inte vet om mig.tex att jag är ganska smart och begåvad. att jag började rida när jag var 3 år. jag är uppvuxen i ett villaområde med typ 100 barnfamiljer i huskvarna. att jag varje dag efter skolan i 9 års tid cyklade upp till stallet efter skolan och tog hand om mina ponnisar. att jag äger väldigt mycket väskor och skor.att min mor heter elisabeth och min far ronnie. att jag mobbade folk i skolan. att jag började röka när jag var 13 år. att jag gick i buffalo skor och lyssnade på rejv. att jag har blivit magpumpad. att jag tävlade varje helg. att min mor har en ridskola och min far en målerifirma. att jag skolkade mig igenom högsatdiet. att jag flyttade hemifrån när jag var 16 år.att jag som yngre ville bli plastikkirurg. att jag bott på internat. att jag har ett blått och ett grönt öga. att jag blev av med oskulden när jag var 16 år. att jag alltid går i klänning.att jag bara har legat med 5 stycken i jönköping. att jag var elevrådsordförande på gymnasiet. att jag gick ut som en av de bästa eleverna med ridsportinriktning på gymnasiet. att jag bott i italien. att jag har haft ca 150 sprickor i min rygg efter ridolycka. att jag legat med en b-kändis. att jag har hängt på hultan 6 ggr. att jag har jobbat som barnflicka i några år. att jag har varit i USA 2 ggr. att jag har flugit massa privatplan. att jag har bott i sydafrika. att jag har tre småsyrror. att jag legat med mer än 50 stycken. att jag aldrig haft en könssjukdom. att jag bott i sthlm i 4 år. att min första vän heter anna och bor i jönköping. att jag som liten var vithårig. att jag bara äger 3 par byxor.
hejdå

1 comment:

Anonymous said...

är hon dum i huvet ?