Thursday, January 11, 2007

Roadtrip Holland-gänget

Det bestod av Jangan i täten, Johnny, Spinkel, Ph och sist men inte minst Bjurtan. Enligt som jag förstått det har resan varit sinnesjuk och rent utsagt vidrig. Deras insatser kan sammanfattas så här:

#Jangan som alltid en stabil insats och skämmer inte ut sig. Enda tabben var på en nattklubb där han börja tjafsa med en vakt. En liten anekdot var från förra våren, när jag gav han en öl på krogen. Jangan som var redan full, innebar detta dödsstöten och ett helvetsinferno bröt loss. Han snodde öl av bartenderna och drägga satan.

# Johnny, skötte sig helt okej förutom att han hade sådant problem med brudar så han var tvungen att ta blinda människor. Jag anser att det är inte humant och snällt.

# Spinkel, jag har alltid trott att spinkel är helt jävla hjärndöd och borde egentligen sitta på ett dårhus (vet att jag använt dårhus mycket, men jag gillar det). Jag vet nu att spinkel är helt jävla hjärndöd och skall tvångsplaceras på dårhus.

# PH, kåtare jävel får man leta efter. Ph var stabil och kom med massa störda kommentarer.

# Bjurtan, Han var skön som jag förstod, alltid törstig och hungrig.

Så där nu har dom fått lite publicitet i Sveriges mest växande blogg.

No comments: