Friday, January 12, 2007

Förhöret

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja! bo hemma är ganska trist.
Tycker andra att du är attraktiv? Det måste dom tycka, jag är ju inte oskuld. Hoppas dom inte ligger med mig för att dom tycker synd om mig.
Dricker du alkohol? Ja
Använder du droger? Ibland
Röker du? Töntigt, jävligt stolt över det. Jag har rökt max 10 cigg i mitt liv.
Vilken parfym använder du? Gant intense använder jag mest
Vilka skor använder du? Flera par, är detta ett förhör för fattiga?
Vad är du rädd för? Att jag har ett par skor.
Gillar du att tvätta? Om jag svarar ja, så hamnar jag troligtvis på dårhus.
Gillar du berg & dalbana? Hur fan ska jag komma ihåg det.

För eller emot:
Långdistansförhållande: Emot.
Utnyttja någon: För
Självmord: Hur kan man vara för eller emot på denna fråga?
Tonårsrökning: Jag bryr mig inte faktiskt
Att använda droger: För
Sex före äktenskapet: Är du kristen? Inte jag iaf.
Köra bil onykter: om man inte kommer hem, så vad fan
Förhållande mellan homosexuella: Jag är inte kristen
Såpoperor: Emot!
Dokusåpor: Emot!
Har du någonsin:
Gråtit över en pojke: Nej min morfar var en man
Gråtit över en flicka: Ja, det har jag
Varit i slagsmål: Ja
Blivit arresterad: Ja

Antal:
Gånger ditt hjärta har brustit: Vet inte om det gjort, eller?
Olagliga droger du har tagit: Inte räknat
Personer från grundskolan du har kontakt med: Rätt många, fan hur ska ju kunna räkna ut detta. Ring Lise!
Skivor du äger: Runt 100
Gånger ditt namn har varit i tidningen: Någon gång.
Ärr du har på kroppen: Typ 10+
Hårstrån du har på kroppen: Över 2000, nöjd?
Anser du själv att du är snygg? Nej, men jag låtsas att jag är snygg
Vem är snyggast? Scarlett Johanson?
Har du varit kär i honom/henne? Nej det var bara sex
Har någon varit otrogen mot dig? Säkert
Hur många på din polarlista har du hånglat med? Vad fan är en polarlista?
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Lite både och tror jag
Är du svårflörtad? Om den är ful, så ja
När är du född? 3 februari 1987
har du gjort idag? Jag har vaknat, vart sjuk, bloggat och dammsugit lite.
Vad gjorde du igår kväll? Spela poker, sov, kolla på fäst vid dig, och A tale of two sisters.
Vad vill du helst ha nu? En miljard dollar!
Har du nytvättat hår? Nej
Vad luktar du nu? Feber?
När blev du fotograferad senast? På laroy i fredags
Vilket är ditt livsmål? Bli en man med pondus och oerhörd respekterad över hela världen.
Vad har du för puder? Puder?
Har du använt någon hårprodukt? Ja...
Saknar du någon nu? Inte direkt
Dricker du alkohol? Är du dum i huvudet? Du har ju frågat det, JA
Vad dricker du för alkohol? Öl, drinkar, vitt vin och mousserat.
När var du i en affär senast? Igår
Mötte du någon du kände då? Nej, jag hade blicken fast på bög-shire, han är så jävla ful
Tycker du om dina grannar? Nej
Använder du icq eller msn? Icq? Msn: Ja
Hur många datorer finns i ditt hus? Tre st
När fick du senast en present? En Yreg-penna av min chef i onsdags
Vad drack du senast? Ett glas juice
Vilken är din favoritfärg? Vitt, grått och svart
Sämsta färg då? Det som är motsatsen till mina favoritfärger
Har du blivit hotad via telefon? Ja
Goth eller pop? Pop
Har du någon förebild? Helge Fossemo, hur gör han?
Hur många lampor har du i ditt rum? tre st
Vill du ha barn? En David Borg jr kanske
Vilken färg har du på dina underkläder nu? Turkosa
Vad för kläder har du på dig nu? Ett par mjukisbyxor från Champion, en tshirt från ANSWER och en topman kofta
Gillar du dokumentärer? Ja om det är ett intressant ämne
Längtar du till din nästa födelsedag? Jovars, fyller 20 då.
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? Nej, men då berättar jag om min skäggväxt
Har du rakat dina ben någon gång? Lite
Vilka språk kan du prata? Svenska, engelska, lite tyska och italienska.
Skulle du vilja ha silikonbröst? Nej, men jag tar gärna emot Carolina Gynnings som säljs just nu
Hur många hål har du i öronen? Två, fast det är dom det kommer ljud in
Vem pratade du med senast? Mamma
Vad pratade ni om? Hon tackade för att jag dammsög
Vad lyssnar du på just nu? Camera Obscura: Modern girl

No comments: