Wednesday, December 6, 2006

Tillbaka

Har inte vart nåt bloggande senaste dagarna varit slö, trött och allmänt lam.
Vad fan ska jag skriva då? Helgen var helt okej, men inte värd att skriva i historiaböckerna om, kanske så är det värt och nämna msnviruset. Jag har nu utplånat ca 10 datorer denna helg genom att skicka runt ett cpvirus på msn. En kvinna skickade ett hatsms till en annan kompis om hur mycket hon hatade mig efter hennes dator avlidit kl 22.10 4 december. Det som hon inte visste om att jag gör detta med flit så fort jag loggar in på msn så sprids detta vidare. Dimitri hade sönder datorn i hemmesta videobutik så nu kan ingen hyra film i hemmaesta på grunda av mig, moahahahahhahahah.

Jag undrar om folk har som jobb att göra virus?
Har dom något liv? Är det människor?


.............

Spelat på lången ikväll, om jag vinner (1945 kr) så skall jag vissa hur givmild jag är för alla o min närvaro ikväll.



AIK heter numer AIK Solna enligt UEFA. AIK har en räv på gång istället för divan Dulee. Konar som man hittar i Norska Ligan rankad som fjärde bäste spelare i Norge inte illa pinkat.....

No comments: