Saturday, December 16, 2006

Sammanfattning av kvällen

Julbord var det igår jah, öhh vi käkade på Krönet var dock inget julbord förrätt varmrätt och efterrätt. Skagenröra, Tournedo och en vidrig marängschwisch blev det. Allt var jättetrevligt och kul helt plötsligt så ser jag Tomas Hansson och Mats Wetterholm, två lärare från min förra skola. Tomas en underbar människa och Mats en vidrig människa. Kul och prata med Tomas medans Mats berättade bara hur vidrig jag är som människa. Drog ner och pissa med Philip då kommer först en skitfull dvärg och snubblar sig fram och direkt efteråt kommer en baffeneger som är skitfet också vinglar sig fram. Jävligt roligt var det.... Så här ser han ut när något är kul:


Vi söp och söp drog sedan vidare till köket, där stod jag och återigen Philip vid baren intill VIP-dörren, vi står med armarna i kors och ser allmänt nonchalanta ut. Folk kommer fram till oss och frågar om de kan komma in på VIPen. Vi nekar dom, det va kul..
Fan va mjölkig jag är i huvudet, det va askul allt det där men jag pallar inte göra något kul av det....


Sov hos Victor, han fes förövrigt hela morgonen.
hittade ett lite kul foto på han.... Pottfrilla hahahaha

No comments: