Friday, December 15, 2006

"Bisse"

När jag var liten så var jag rädd, inte rädd för spöken eller något monster som låg och väntade på mig under sängen. Det var inte heller min förbannade gubbjävel till granne eller någon alkoliserad lärare. Det var Tobias "Bisse" Frick som fick mig att skita på mig. Han var tre år äldre än mig och gick i samma skola, han var mobbad i klassen och hatad av sin familj. Rykten gick att han sprängde sin syrras hamster och hängde upp resterna utanför hennes dörr. "Bisse" hatade mig han tyckte väl att jag var en uppkäftig liten snorunge. Varje dag på rasterna hörde man någon skanderade över skolan "David Borg ska få spö! David Borg ska få spö!", Helvete "Bisse" är på rast och jag slutar om 2 min och han vet var jag är. Jag och min bäste vän Robin hade ett gömställe, där vi brukade sitta och prata och gömma oss för "Bisse". "Bisse" hittade till slut gömstället och då var det löpa med våra korta ben som gällde men den där jävla orangutangen hann alltid ikapp oss och spöa på mig.
Jag bestämde mig för att när jag växer upp så ska jag döda "Bisse".

Nu när man växt upp så försvann "Bisse" han blev tydligen pojkhora i Belgien, vad det nu ska betyda.
Jag stötte på "Bisse" för första gången på flera år i vintras. En lång ful jävel kommer fram til mig i busskön och säger "Tja, David" och jag kollar på han som han är dum i huvudet jag tänker vad är det för jävla tönt, men då ser jag hans händer dom glömmer man aldrig, det va "Bisse". Stora farliga "Bisse" hade blivit en tönt som till 100 % är oskuld. Mytoman var han också 40 min orgie av lögner hela vägen hem. Han var hjärnkirurg och karatemästare slog för Bajens firma och helt galen på stod han. Jag som fortfarande ville döda "Bisse" tyckte bara synd om han, jag skonade honom trots massa bölande och rinnande snor från min sida på grunda av han.
En idag när jag sover så hör man en ond röst "David Borg ska spö!"

1 comment:

Anonymous said...

Liga feg som vanligt när det väl gäller! Tönt...