Friday, December 29, 2006

Min bror

Min bror är en människa som man kallar för en ulv i fårakläder. Han är allmänt vidrig, tjock och lirar hög musik på morgonen. Jag har planerat ett tag att skicka 10 000 krs negern på han, ni kanske undrar vem det är?
Ja det är då en neger, fast han är två meter och har en snopp som är då propertionell efter sin övriga längd. Han leverne är att våldta människor för 10 000 kr. Kanske är en skröna lr något jag vet inte.
Just d!
Rickard Wolff är bi! Min äcklige bror cpa sig och sa fel tidigare, det va som han sa tidigare än pöjk hånglade han upp på en krog. Kalle en vän till mig hade hört att liknande saker, jag citerar "Wolff gillar småpojkar".

Harley Davidson + TV = HDTV?
Tänkte på det igår, om HD skulle göra Tv-apparater, kommer dom då hetta HDTV?


Förövrigt så gillar Camilla inte blodpudding, trist.

No comments: