Friday, December 22, 2006

Inga bögerier

Va fan allt var ett stort missförstånd, helt plötsligt var alla bögar och nu är ingen bög.
Rickard Wolff är inte bög, det var en 18årig flicka han höll på med inte en pojk. Men Wolff har fru och barn så det är kul ändå.
Sami på vårat jobb som är bög som alla trodde är inte heller det. Jag och Philip frågade ut han lite, här kommer några citat.
Jag: Hur länge har du varit du vet?
Sami: Vadå?
Philip: Har du pojkvän?
Sami: Va? Vad lider du av?
Philip: Ja, du är väl bög, inte för att du ser ut som det men din pojkvän var tydligen här på jobbet?
Sami: VA!?!?!? Vadå pojkvän jag är absolut inte bög.
Jag: Hahah, vadå är du inte bög? Hahah, alla på jobbet går runt och viskar om att du är bög.
Sami: Va fan är alla dumma i huvudet va fan har ni fått det ifrån?
Jag: Men någon brud sa att din pojkvän var här.
Sami: Kompis
Philip: Knullkompis?
Sami: Kompis, va fan jag är inte bög.

Så forsatte det, bög är inte han heller, men det roliga är att han inte har någon flickvän så man kan ju börja undra.




Detta är tydligen Ipswich-mördaren. Smart snubbe som stryper sina offren och har massa foton på sig själv när han låtsas-stryper andra kvinnor. Han ser lite ut som Alexander Bard.


Philip satt och drack mineralvatten igår och kom på tanken att det alltid ska vara så frächa smaker på vattnet. Varför kan det inte vara en riktig störd smak, typ fittsaft undra han. Han är jävligt äcklig Philip men det är ganska kul.


Jag måste vara den bästa julklappshandlaren i världen kanske genom tiderna, köpte en bok till Victors mamma, när hon öppnar den så frågar hon mig om Victor hade sagt att författaren är hennes favoritförfattare. Det hade jag förstås inte, gått på min gryma känsla för julklappar. Hon blev mycket glad.

"De om de"

1 comment:

Anonymous said...

Hejsan käre vän!
Jag känner mig oroad över en sak angående ditt skriveri!
Det är nämligen så att i dina blogg inlägg(inget specifikt om just detta iofs)
Du använder mycket sällan vårt älskade lilla komma-tecken! detta "," BÖRJA GENAST MED ATT ANVÄNDA DET!
Annars blir det tämligen fruktansvärt obegripligt! jag hatara det! jag hatar det! hathathat växer!
Hoppas du förstår!

Med vänliga häslningar//A???