Sunday, December 10, 2006

Ödet.....

Var ute både på fredagen och lördagen, i fredags var jag och föra på N`see bar där började jag prata med en tjej, vi kom in på att vi hade massa gemensamt. Så säger hon att jag också har en mamma som heter Åsa om ni känner min mor så hon så. Jag intyga att hon hette Åsa. Hon frågade också om mellanamnet Elisabeth och det heter min mor också. Så där satt vi och har samma mamma, heter iallafall likadant.
Igår så var det nästan värre jag var ute med min bror och det är några tjejer som sitter brevid oss, vi börjar snacka. Då visar det sig att dom är syskon precis som oss och inte bara det dom hette Borg i efternamn! va fan lixom?!? Tio minuter senare bad dom mig dra åt helvete för att jag var så dryg mot dom. Jag var inte dryg tror jag iaf.

Vad kan man mer tilläga, jag såg en zigenare på jobbet i fredags, jag skicka ett sms till Adenskog att kolla ut, han garva som fan. Och svarade att hon har med sig sina barn i kjolen.

Philip har förövrigt porrtidning med bara zigenare i, han är ganska äcklig men det är kul.....

På tisdag är det Red hot chili peppers, yeah baby! You talk to me!.

No comments: