Saturday, February 10, 2007

JAG ÄR TILLBAKA!!

Jag har tänkt över detta och lagt märke till att dom flesta som läser denna blogg blir förbannad. Det är det som är syftet med min blogg. Jag hatar er och alla andra!
Jag är tillbaka mer förbannad och peppad än någonsin!

---------------------------------------------------------


Dennis är en dåre och jävla idiot, imorse sitter vi och lirar poker och då kommer det massa jävla ap-ljud från hans rum. Då skriker Dennis med sin vidriga röst att det är Djurgårdare, som i ett barbariskt krig springer dåren in mot sitt rum med gaffeln i högsta hugg, och svarar på telefonen......... Idioten har ap-ljud som ringsignal. På väg ner till Systemet pratar vi om Thailand han påpekar att hans farbror har en villa där nere, han säger då alltså min fars bror som att jag inte vet vad farbror är för lustigt ord.
Poker är det som har varit "The grej of the day" på sistone, upp och ner varje dag i resultat.

Victor har varit sjuk i någon slags djungelsjuka hela veckan, onani är det som varit på menyn när han inte kunnat träffa sin flickvän.


Jag är fan lite full så om det ser konstigt ut och osammanhängade så vet ni varför

No comments: