Sunday, February 4, 2007

Enough, fan heller!

Jag såg en hemsk film förra veckan, Enough med Jennifer Lopez. En jävligt vidrig film med snevriden syn på samhället. En man som i vanlig ordning klår upp frugan när hon inte lyder vid order. Helt vanligt och som det ska gå till. Inte för hårt och inte för lätta var slagen. Det syntes dagen efter att hon hade fått smaka, men det var inte livshotande. Perfekt i min smak. Nåväl nu bryter helvetet lös i denna till synes normala skildring av en familj. Då ska haggan göra något slags uppror och ska döda mannen. Hemskt och se en slyna göra så mot en man som förser henne med tak över huvudet och mat på bordet. Denna film borde förbjudas för att den kan uppmuntra och hjärntvätta andra tjejer världen runt att göra liknande saker. Jag uppmanar er alla män att klå upp era fruar ikväll så att dom har synlig blåtira när dom kommer till jobbet/skolan imorgon.

3 comments:

Anonymous said...

Se filmen Hard Candy.... Den filmen drygade ut mitt kvinnohat till helt nya dimensioner.

Anonymous said...

Ahahahahahah
Din blogg börjar bli min favorit nu alltså...

Garvar högt för mig själv här...
AHAHAHAHAHAHAHA.

Ska lappa på tjejjen för att hedra denna blogg.

Anonymous said...

av vem? dig?