Sunday, February 4, 2007

Helvete!


Under senaste månaderna har jag skapat en ny dagsrutin, detta gör jag flera gånger om dagen, detta gör jag varje dag, missa aldrig att göra detta. Det har inte bara blivit en rutin det har blivit en besatt ritual. Jag knappar in på stureplan.se och läser Alex Schulmans underbara blogg eller dagbok som han kallar den för. Fick i fredags priset som årets bästa blogg förövrigt. Enligt säkra källor så kommer den läggas ner, det ryktas också om att han ska försvinna från hela koncernen. Ni läsare som inte läser hans blogg tycker kanske det är en simpel ilands-bagatell. Det är det inte! Hela min vardag vänds upp och ner just nu, vad ska jag göra? Blogga mera? Hitta en ny bättre blogg? Skaffa mig ett liv? Jag vet inte... Jag är jävligt nere just och rakblad är en lösning.

Han kan inte göra så, det är som att Mcdonalds stängs ner totalt. Hmm, det låter kul, tänk om Mcdonalds las ner, fan va allt skulle bli annorlunda. Mcdonalds i slussen blir en porrbutik. Lek med tanken, om verkligen Mcdonalds skulle läggas ner.

Tillbaka till ämnet, det är jävligt trist och jag vet inte vad jag ska göra nu.


Han är en av få människor jag riktigt beundrar, och som jag accepterar till 100%

Jag tror det bara finns två människor i mitt liv som gör det.

1. Alex Schulman

2. David Lynch


David Lynch är världens coolaste människa och gör världens coolaste filmer. Jag skulle skriva massa om han och hans filmer och hans serie Twin Peaks men jag orkar inte, inte nu iaf.



No comments: