Monday, November 27, 2006

Starten, början, inledningen, en födsel av en blogg.

Hej och välkomna till min blogg, jag hoppar det som hela världen gör (känns det som iallafall), nämligen att sitta och kladda i en ful blogg om sitt liv och annat skit. Dom flesta brukar skriva om vad den har på sig idag eller vad man ska lyssna på för att vara som bloggaren. Jag tänkte berätta lite allt möjligt om mitt liv. Så om ni vill så kan ni härma det istället.





Hänt i helgen: Jag var med en dam i fredags och drack vin och annat under kvällen, blev för full och bestämde för att styra mina skor mot bussen, tappade mobilen (K800 4200 kr) och min Ipod video 30 gb (3500 kr) en klubb summa på 7700 kr nät och jämnt i bussen. Extrema ångestattacker i sängen. Vaknar upp, tyvärr så var det ingen dröm det är borta.
Idag (läs måndag) så ringer jag upp SL center och kollar om dom fått in något men jag blev hänvisad till garaget i Björknäs. Där till min förvåning så har dom hela skiten liggandes där. Min vän Victor påpekade att jag satt hela Karmabegreppet i gungning, då han anser att jag inte förtjänade att få tillbaka det. Ikväll ska jag se Babyshambles det ryktas om att det inte blir något för Pete Doherety är på klinik i Lissabon men kanske kommer med flyget.


Så där det va oskulden i min blogg.


räknare
besöksräknare

No comments: